Čtyřkolka CFMOTO Goes Terrox 500 EFI EPS posilovač řízení

Kód: CFMOTO GOES TERROX 500
136 990 Kč
Skladem
Čtyřkolka s posilovačem řízení je skvělý pracant vhodný do lesa pro tahání dlouhého vleku, kde s krátkou čtyřkolkou se nejlíp vymotáte kolem stromů. Objem motoru 500 ccm má dost síly na velkou zátěž.

Detailní informace

14 dní na vrácení
zboží

doprava zpět k nám
zdarma

vyzkoušejte a
rozhodněte se

odborný personál

prodejna v Brně

nad 3 000 Kč
doprava zdarma

Detailní popis produktu

Představte si situaci, kde jste zaseknutí uprostřed obtížného terénu. Každý pokus o pohyb vpřed se zdá být marný, vaše vozidlo ztrácí trakci a vy cítíte frustraci a bezmoc. Náročný terén a neoptimální počasí činí vaše dobrodružství spíše noční můrou než příjemným únikem do přírody. Při každé cestě bojujete s neefektivním pohonem, který spaluje více paliva, než byste si přáli, a technické problémy vás neustále zpomalují. Neschopnost přepravit vše potřebné vybavení komplikuje každou vaši výpravu.

Nyní si představte, že se probouzíte na začátku nového dne plného dobrodružství, ale tentokrát s vozidlem, které překoná jakýkoliv terén s lehkostí a elegancí. Představte si, že se můžete pohybovat po lesních cestách, přes bahnité louže a nerovný terén s absolutní jistotou a kontrolou. Vaše cesty jsou nyní naplněny radostí z jízdy, bez obav z technických potíží. Představte si, že máte dostatek prostoru pro veškeré vybavení, aniž byste museli dělat kompromisy v pohodlí pro sebe a vašeho spolujezdce. Místo frustrace a únavy cítíte vzrušení a svobodu.

GOES TERROX 500 EPS s posilovačem řízení je klíčem, který transformuje vaše předchozí frustrující zkušenosti na bezstarostné dobrodružství. Díky pokročilému jednoválcovému motoru s vstřikováním BOSCH a impozantním krouticím momentem si užijete nízkou spotřebu paliva s vysokou účinností. Systém pohonu 2×4 nebo 4×4 a elektronická uzávěrka předního diferenciálu vám umožní hladce přizpůsobit vozidlo jakémukoli terénu. Navíc, díky robustnímu kanadskému variátoru CVTech a spolehlivým ocelovým nosičům, které snadno upevníte s kotvícím systémem, můžete bez problémů přepravit jakýkoliv náklad. GOES TERROX 500 je nejen vozidlo; je to vaše nová cesta k objevování světa s důvěrou a stylem.

Chcete si čtyřkolku CFMOTO Goes Terrox 500 EPS - posilovač řízení vyzkoušet?!
Stačí se zastavit u nás na prodejně v Brně a nebo Břeclavi, kde máme čtyřkolku CFMOTO Goes Terrox 500 vystavenou a "oživenou", kde není problém si ji vyzkoušet. K testovací jízdě Vám pak budou stačit dva doklady totožnosti. K řízení stačí řidičské oprávnění skupiny B! 

Jak probíhá DODÁNÍ A PLATBA za čtyřkolku CFMOTO Goes Terrox 500 EPS - posilovač řízení.
Čtyřkolku vždy vozíme, kam si určíte a rovnou Vás vyškolíme, jak ho používat a jak co funguje. Stroje rozváží kolega, který rozvážel i X8čky od CFMOTO Policii ČR a školil je jak jezdit. V případě, že by jste si vybral ještě nějaký doplněk na čtyřkolku, tak jsme schopni Vám ho namontovat zdarma v předprodejním servisu, díky čemu neztratíte záruku na stroj a budete mít i odbornou montáž doplňků a tím i plnou záruku na montované doplňky. Čtyřkolku přivezeme na zelené papírové převozní značce, se kterou můžete hned začít jezdit - platí v případě, že je stroj homologovaný pro provoz na silnici. Řádově do 14 dnů Vám přijde od nás velký a malý technický průkaz s plechovou značkou díky čemu nemusíte chodit na magistrát a čtyřkolku na sebe přihlašovat. Vše vyřídíme za Vás. Dále má čtyřkolka natankovanou plnou nádrž. Jako bonus od nás máte i slevu na vybavení pro sebe nebo spolujezdce, jako jsou helmy, bundy, boty a podobně. V případě zájmu o objednání můžete stroj vložit do košíku a objednat. Dále můžete čtyřkolku objednat emailem, kde v hlavičce musí být, že závazné objednáváte a zároveň mi do emailu připíšete fakturační a doručovací adresu. Čtyřkolku pak můžete platit hotově při předání a nebo bankovním převodem před dodáním.

Vysvětlení zkratek:

Dlouhá varianta (značí se: -A) - 
má stupačky pro spolujezdce a přípravu pro opěrku a madla spolujezdce
T3b - 
homologace traktoru na žluté registrační značce,řidičské oprávnění skupiny B

Homologace:

T3b -
 na zadní nápravě rozvodovka, kde se obě zadní kola točí vždy stejně rychle, maximální rychlost 65km/hod (je možnost při první garanční prohlídce odblokovat), technická kontrola včetně emisní kontroly vždy po čtyřech letech

Motor:
Typ motoru - 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Objem válců - 500 cm3
Výkon motoru - 25,5 kW/6800 ot./min.
Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER)
Převodovka / koncový pohon - Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Chlazení - kapalinou

Podvozek:
Přední náprava - Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní náprava - Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Přední / zadní brzdy - 4 hydraulické diskové ovládané páčkou na řídítkách, zadní část lze ovládat zvlášť pedálem
Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách
Přední pneumatiky - 25x8-12 CST Abuzz
Zadní pneumatiky - 25x10-12 CST Abuzz
Ráfky - lité hliníkové 12"

Rozměry:
Objem palivové nádrže - 15 L
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2100 x 1100 x 1350 cm
Rozvor kol - 1260 cm
Teoretická suchá hmotnost - 345 kg

Funkce:
Tažná kapacita (nejedná se o hmotnost vozíku) - 680 kg
Tažné zařízení / typ - standardní koule 
Přístroje - digitální ukazatel, rychloměr, počítadlo kilometrů, denní počet kilometrů,  otáčkoměr, ukazatel teploty chladicí kapaliny, hodiny, motohodiny, ukazatel řazení, palivoměr, signalizace přehřátí, signalizace stavu baterie, ukazatel jízdního režimu, DC zásuvka
Homologace - T3b žluté značky nebo Euro5 bílé značky

Standartní výbava:
Tažné zařízení
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják
Alu kola 12"

Originální příplatková výbava:
Kryty rukou za příplatek 1.500,- Kč 

Doplňkové parametry

Kategorie: CFMOTO X520 / X520-A
#sizetable: /tabulky-velikosti/
#product_return: /reklamace/

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola