Představte si, jak ovládáte každou cestu a každý terén s neuvěřitelnou jistotou a stylem. Čtyřkolka CFMOTO Gladiator X850 EFI EPS G3 je tady, aby předefinovala vaše dobrodružství a práci v přírodě.
SKLADEM - zboží je skladem na prodejně v Brně a může být ihned expedováno nebo připraveno k osobnímu odběru
EXTERNÍ SKLAD - zboží je skladem v externím skladu 3 dny - po objednání bude expedováno na Vaši adresu maximálně do 3 pracovních dnů 5 dní - po objednání bude expedováno na Vaši adresu maximálně do 5 pracovních dnů 7 - 14 dní - po objednání bude expedováno na Vaši adresu maximálně do 14 pracovních dní
NENÍ SKLADEM - zboží není skladem, ani není na cestě do skladu.
NA DOTAZ - toto zboží není na skladě u nás ani u dodavatele, dostupnost je nutné ověřit
Představte si, jak ovládáte každou cestu a každý terén s neuvěřitelnou jistotou a stylem. Čtyřkolka CFMOTO Gladiator X850 EFI EPS G3 je tady, aby předefinovala vaše dobrodružství a práci v přírodě.
A je to tady ohromující síla, perfektní design a pracant pro všechno. Třetí generace oblíbeného modelu Gladiator X850 EFI EPS od CFMOTO je ve všem ještě lepší a opravdu Vás ohromí. Inovace je v motoru, podvozku, designu i elektronice.
Nejdůležitější je motor, který má o 20% větší výkon v celém spektru otáček a dostal nový doplněk jako je motorová brzda, která se označuje EBS. Už když se čtyřkolka nastartuje, tak je hned slyšet bublavější zvuk z kterého číší síla! Aby se vibrace motoru nepřenesla na jezdce a byl tak vytvořen, co největší komfort, má nová generace čtyřkolky CFMOTO Gladiator X850 o 80% menší vibrace působící na tělo.
Kompletně je předělaný i rám čtyřkolky, podvozek a usazení motoru. Čtyřkolka je přesně vyvážená 50:50 a tak menší skok není problém. Tlumiče mají větší zdvih a to až o 35% a podvozek je také výš. Tlumiče jsou stavitelné. Čtyřkolka má nájezdové uhly vpředu i vzadu 90%, takže vyjede i na nějakou zídku. Posed řidiče je upravený a rozestup nohou je zúžený o ...
A je to tady ohromující síla, perfektní design a pracant pro všechno. Třetí generace oblíbeného modelu Gladiator X850 EFI EPS od CFMOTO je ve všem ještě lepší a opravdu Vás ohromí. Inovace je v motoru, podvozku, designu i elektronice.
Nejdůležitější je motor, který má o 20% větší výkon v celém spektru otáček a dostal nový doplněk jako je motorová brzda, která se označuje EBS. Už když se čtyřkolka nastartuje, tak je hned slyšet bublavější zvuk z kterého číší síla! Aby se vibrace motoru nepřenesla na jezdce a byl tak vytvořen, co největší komfort, má nová generace čtyřkolky CFMOTO Gladiator X850 o 80% menší vibrace působící na tělo.
Kompletně je předělaný i rám čtyřkolky, podvozek a usazení motoru. Čtyřkolka je přesně vyvážená 50:50 a tak menší skok není problém. Tlumiče mají větší zdvih a to až o 35% a podvozek je také výš. Tlumiče jsou stavitelné. Čtyřkolka má nájezdové uhly vpředu i vzadu 90%, takže vyjede i na nějakou zídku. Posed řidiče je upravený a rozestup nohou je zúžený o 11 mm. Řidítka jsou také jiná a to hlavně o 40% lehčí a hlavně s jiným tvarem, přičemž řízení je snadnější. Řízení je vylepšené novým posilovačem, u kterého je možné nastavovat tuhost a nebo jej přepnout do progresivního módu, kde tuhne podle rychlostí, jakou jedete. Při zatáčení se podařilo změnšit konstruktérům poloměr otáčení o 17%, což znamená, že se v klidu otočíte i na hodně malém prostoru. To se obzvlášť hodí při práci v lese.
Design čtyřkolky CFMOTO Gladiator X850 EFI EPS G3 je obzvlášť povedený. Čtyřkolka je vybavená Inovovanou LED technologií, která má maximální výkon i v hodně špatných podmínkách. Koncovka výfuku má dva otvory. Na své si přijde i spolujezdec, který má svoje vlastní křeslo s opěrkou. Řidič pak má velký 7“ TFT přehledný displej, na kterém je možné si vybrat z 5 různých designů. Pro napájení třeba telefonu je u řídítek USB a klasická zapalovačová zásuvka.
Jak probíhá DODÁNÍ A PLATBA za čtyřkolku CFMOTO Gladiator X1000 V-Twin EPS. Čtyřkolku vždy vozíme, kam si určíte a rovnou Vás vyškolíme, jak ho používat a jak co funguje. Stroje rozváží kolega, který rozvážel i X8čky od CFMOTO Policii ČR a školil je jak jezdit. V případě, že by jste si vybral ještě nějaký doplněk na čtyřkolku, tak jsme schopni Vám ho namontovat zdarma v předprodejním servisu, díky čemu neztratíte záruku na stroj a budete mít i odbornou montáž doplňků a tím i plnou záruku na montované doplňky. Čtyřkolku přivezeme na zelené papírové převozní značce, se kterou můžete hned začít jezdit - platí v případě, že je stroj homologovanám pro provoz na silnici. Řádově do 14 dnů Vám přijde od nás velký a malý technický průkaz s plechovou značkou díky čemu nemusíte chodit na magistrát a čtyřkolku na sebe přihlašovat. Vše vyřídíme za Vás. Dále má čtyřkolka natankovanou plnou nádrž. Jako bonus od nás máte i slevu na vybavení pro sebe nebo spolujezdce, jako jsou helmy, bundy, boty a podobně.V případě zájmu o objednání můžete stroj vložit do košíku a objednat. Dále můžete čtyřkolku objednat emailem, kde v hlavičce musí být, žezávazné objednávátea zároveň mi do emailu připíšete fakturační a doručovací adresu. Čtyřkolku pak můžete platit hotově při předání a nebo bankovním převodem před dodáním.
Vysvětlení zkratek: EPS -posilovač řízení T3b -homologace traktoru na žluté registrační značce, řidičské oprávnění skupiny B G3 –třetí generace oblíbené čtyřkolky CFMOTO Gladiator X850 EFI EPS G3
Homologace: Euro5 -na zadní nápravě uzamykatelný diferenciál, maximální rychlost cca 95km/hod, první technická kontrola po 6 letech a následující po čtyřech T3b -na zadní nápravěuzamykatelný diferenciál, maximální rychlost 65km/hod (je možnost při první garanční prohlídce odblokovat), technická kontrola včetně emisní kontroly vždy po čtyřech letech Motor: Typ motoru - 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC Objem válců – 800 cm3 Výkon motoru - 52,5kW Převodovka / koncový pohon – CVT variátor / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Chlazení - kapalinou
Podvozek: Přední náprava - Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová prohnutá A-ramena Zadní náprava - Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena Přední / zadní brzdy - 4 hydraulické diskové ovládané páčkou na řídítkách, zadní část lze ovládat zvlášť pedálem Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách Přední pneumatiky - 26 x 8-14 Zadní pneumatiky - 26 x 10-14 Ráfky - lité hliníkové 14"
Rozměry: Světlá výška – 30 cm Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2445 x 1264 x 1435 cm Rozvor kol - 1480 cm
Funkce: Tažné zařízení / typ - standardní koule Přístroje - digitální ukazatel, rychloměr, počítadlo kilometrů, denní počet kilometrů, otáčkoměr, ukazatel teploty chladicí kapaliny, hodiny, motohodiny, ukazatel řazení, palivoměr, signalizace přehřátí, signalizace stavu baterie, ukazatel jízdního režimu, DC zásuvka
Standartní výbava: Tažné zařízení Elektrická 7 pólová zásvka na vozík Přední elektrický naviják Posilovač řízení Alu kola 14" Sedlo spolujezdce s madly na chycení
V případě, že nebudete spokojeni se zaslaným zbožím z Vaší objednávky (např. nebude se Vám líbit, nebude sedět velikost nebo nebude pasovat na Váš motocykl), můžete nám ho bezplatně zaslat zpět prostřednictvím přiloženého štítku Českou poštou. Bezplatné vrácení je nabízenou pouze v rámci ČR. Zároveň si můžete objednat jiné zboží ve stejné nebo větší hodnotě, popřípadě nárokovat vrácení peněz převodem na Váš bankovní účet.
Objednané zboží, které si osobně vyzvednete v naší prodejně, si můžete při vyzvednutí rovnou prohlédnout, vyzkoušet a hned se rozhodnout, zda si ho koupíte (platba je možná hotově nebo platební kartou). Pokud zjistíte, že Vám objednané zboží nevyhovuje a rozhodnete se, že ho nechcete, nezaplatíte nic a zboží zůstane v naší prodejně.